Overslaan en naar de inhoud gaan

Vul het formulier in zodat we contact met jou kunnen opnemen

6 redenen om aan te sluiten bij de Confederatie Bouw

De Confederatie Bouw vertegenwoordigt maar liefst 15.400 bouwbedrijven. Daardoor is ze een van de invloedrijkste beroepsorganisaties van de sector. Naast een nationaal niveau zijn er 3 gewestconfederaties, 17 lokale confederaties en 16 beroepsfederaties.

VERTEGENWOORDIGEN EN BEHARTIGEN VAN UW BELANGEN

De Confederatie behartigt de belangen van 15.400 aannemers (zko’s, kmo’s en grote bedrijven), actief in bouw, energie en milieu. Zij vertegenwoordigt hen in allerlei instanties zoals het VBO, sectorale paritaire comités en niet-paritaire instellingen.

EEN GROTE WAAIER AAN DIENSTEN

Als lid van de Confederatie geniet je van een grote waaier aan diensten: persoonlijk juridisch advies, (overheidsopdrachten, ConstruBadge, bestrijding van oneerlijke concurrentie enz.), ondersteuning bij de administratieve formaliteiten (attesten, modeldocumenten enz.), opleidingen, elektronische toepassingen (artikel 30bis, ledendatabank, gerechtelijke berichten, werkmelding, Dimona enz.).

PROMOTIE VAN JOUW BEDRIJF

De Confederatie Bouw promoot jouw bedrijf via netwerkplatforms en op de consumentenwebsite Build Your Home waar bouwers en verbouwers aannemers kunnen zoeken. Daarnaast organiseert zij tal van events, zoals Open Wervendag. Kortom: Confederatie Bouw zet je bedrijf in de schijnwerpers.

INFORMATIE VAN DAG TOT DAG

De Confederatie Bouw bundelt alle nuttige info voor vakmensen uit de sector en verspreidt die info via een maandblad (Bouwbedrijf), een dagelijkse nieuwsbrief voor iedereen (Bouw Flash), een tweewekelijkse nieuwsbrief voor grote bedrijven (BouwFocus), een Facebookpagina maar ook een Twitteraccount.

NETWERKEN

Op het jaarlijkse BouwForum kan je efficiënt netwerken met andere vakmensen. Daarnaast zijn er nog vele andere netwerkgelegenheden. Surf naar onze agenda!

EXCLUSIEVE VOORDELEN EN KORTINGEN

Je bijdrage is 100 % fiscaal aftrekbaar. Bovendien werkt de Confederatie constant aan nieuwe voordelen. Als lidbedrijf geniet je van exclusieve voordelen en kortingen. Ontdek ze hier.